niedziela, 22 kwietnia 2012

Ciuchland=Demobil



Artykuł ten ma na celu uświadomienie Wam czytelnikom jak wiele można dostać w Naszych ciuchlandach/szmateksach czasem w gorszym/lepszym stanie za 6-7zł..lub trochę więcej. To co mnie interesowało udało mi się zakupić przez około 2 lata za te 6-9zł i opisuję to poniżej. Nie jestem częstym gościem ciuchlandów, 1 na 2-3 tygodnie czasem rzadziej. Poniżej przedstawiam Wam to co udało mi się złowić.

1. Kapelusz myśliwski za 1zł, stan 2/5, był dość ubrudzony, ale po kilku praniach i przeróbkach nadaje się do użytku.




2. Śpiwór z pierza i puchu naturalnego za 8zł zza oceanu stan 5/5. To złowiła moja mama, za co jej dziękuję.



3. Standardowe spodnie letnie DPM-y brytyjskie, cena 6zł, stan 5/5



4. Kurtka brytyjska DPM, stan 4/5 trochę sprana, ale cała. Dość nietypowa kurtka z duża kieszenią wewnętrzną u dołu, metka wydarta. Możliwe że kurtka używał zwiad.



5. Spodnie DPM przeciwchemiczne stan 5/5 (nowe nieruszane z 1985 roku). Duże, proste spodnie z wewnętrzną czarną powłoką (węgiel aktywowany).

zdjęcie się pojawi ...

Czasem to co szukamy jest bliżej niż Nam się wydaje, nietylko allegro jest dobrym miejscem do znalezienia tego co szukamy, poważnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz