niedziela, 22 listopada 2009

Plecak PP25



Plecak Patrolowy 25-litrowy różniący się nieznacznie od swojego poprzedniego modelu (PS20). Plecak początkowo był robiony specjalnie na potrzeby żołnierzy z Lublińca, jednak jest ogól no dostępny.



Zamieszczę tylko różnice, pomiędzy tymi modelami

RÓŻNICE pomiędzy PS20 a PP25:
-pojemność litrów większa o 5 litrów
-inny system pasków, nap do troczenia
-od góry otwór na rzep na rurkę od camelbaka
-dodatkowe paski poziome po bokach plecaka

ZALETY:
-wytrzymały
-duża ilość pasków poziomych
-dość długo zapobiega dostaniu się wody
-możliwość przytroczenia zasobników

WADY:
-dość drogi
-czasem można odczuć brak szerokich pasków pionowych

4 komentarze:

  1. mam ten plecak od okolo 5 lat....jak na taką jakość wykonania i na to co ON zemną przezył. To powiem , że jest śmiesznie tani. Wart tyh pieniedzy, bardzo polecam zakup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój dwu letni PS20 ma jedynie dwie pęknięte klamry. Pękły mi obie w zimie z odstępem około miesiąca tego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam plecak PS25 oliwkę z cordury, pękła mi w nim klamra zapinająca w klacie (w zimie!!!) i wyrobił się rzep wyprowadzający rurkę camelback'a z plecaka, podczas deszczu trochę przemaka (polecam zakup pokrowca). W lecie podczas długich wycieczek pocą się plecy, ponieważ plecak nie ma żadnego systemu ich wentylacji, ani żadnego ich usztywnienia. Za plecak zapłaciłem ok 159zł w zimie 2009 roku w Krakowie, pomimo upływu czasu materiał nadal wygląda prawie jak nowy, szwy trzymają bardzo mocno, zabieram go wszędzie za sobą, jestem z niego bardzo zadowolony. Co jakiś czas macam materiał z którego został uszyty i stwierdzam ze posłuży mi on jeszcze wiele lat. Wczoraj zdecydowałem się na zakup PW 50 :-) myślę że dobrze wybrałem.
    Pozdrawiam
    Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś (2022 rok) może ten plecak uznać za może już nie tak nowoczesny. Co do klamer, taka ich bolączka, mi też pękły, one są od DKAL-a ale kiedyś napisałem do tego Pana, że chce kupić klamry bo te mi poszły a ten wysłał mi kilka i to za darmo :) Tak, jak dla mnie plecy powinny mieć usztywnienie jak np. w PW 50. Wentylacja też by się przydała.

      Usuń